تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 18:58
کد خبر : 569

انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان رامشیر برگزار شد

انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستان رامشیر برگزار شد

علی شریفی مدیر اداره آموزش و پرورش رامشیر از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دآنش اموزی شهرستان رامشیر خبر داد. مدیر اداره آموزش و پرورش رامشیر گفت: این مراسم روز شنبه با حضور نمایندگان شوراهای دانش آموزی مدارس دخترانه مقطع متوسطه اول و دوم در اداره آموزش و پرورش رامشیر برگزار گردید. در این مراسم

علی شریفی مدیر اداره آموزش و پرورش رامشیر از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دآنش اموزی شهرستان رامشیر خبر داد.

مدیر اداره آموزش و پرورش رامشیر گفت: این مراسم روز شنبه با حضور نمایندگان شوراهای دانش آموزی مدارس دخترانه مقطع متوسطه اول و دوم در اداره آموزش و پرورش رامشیر برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا امرالله قنواتی مسئول سازمان دانش آموزی رامشیر با تبریک فرا رسیدن دهه ی فجر انقلاب و تشکر از حضور نمایندگان شوراهای دانش آموزی مدارس در این مراسم ضمن بیان اهمیت انتخابات مجلس دانش آموزی آن را زمینه ساز تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان دانست. ایشان به جایگاه حقوقی مجلس دانش آموزی کشور در تصویب لوایح و قوانین در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرده آن را نماد مشارکت دانش آموزان در برنامه ریزی های کلان آموزش و پرورش دانست. مسئول سازمان دانش آموزی رامشیر در ادامه به تشریح روند برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در مرحله منطقه ای استانی و کشوری پرداخت. درنهایت پس از رای گیری و شمارش آراء دانش آموزان عضو مجلس دانش اموزی شهرستان مشخص و دانش آموز آیه عبدالهی از دبیرستان حجاب به عنوان نماینده شهرستان رامشیر جهت شرکت در انتخابات مرحله ی استانی انتخاب گردید.

همچنین بخوانید:  آموزش در مدارس رامشیر از روز شنبه چگونه است؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi