تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 0:02
کد خبر : 779

حمید هلیچی

شاوه ها و بحران بی آبی

شاوه ها و بحران بی آبی

کمبود بارش در طی یک دوره ممتدد زمانی و وجود میادین وسیع نفتی و هوای اقلیمی گرم همراه با وزش باد شرجی و قطعی مکرر در خطوط انتقال(بحران آب) و در موازات آن دشواری های زیادی برای اهالی شاوها به همراه داشته است. علت قطعی مکرر و گاهی چند روزه آب در این موقع از

کمبود بارش در طی یک دوره ممتدد زمانی و وجود میادین وسیع نفتی و هوای اقلیمی گرم همراه با وزش باد شرجی و قطعی مکرر در خطوط انتقال(بحران آب) و در موازات آن دشواری های زیادی برای اهالی شاوها به همراه داشته است.

علت قطعی مکرر و گاهی چند روزه آب در این موقع از سال که گرما در آن به ۵۰ درجه نیز می رسد را از مسولین جویا می‌شویم،فرسوده بودن خطوط انتقال و پمپ‌های تأسیسات بخش مشراگه را عامل اصلی این قطعی می دانند البته طولانی بودن مسیر و شکستن خط لوله اصلی نیز مزید بر علت بوده است.

متاسفانه در یکی از این روستا ها جوانی که سعی در تامین آب خانگی خود بود بعلت اتصال پمپ سیار فوت نمود و خانواد ی را عزا دار ساخت.

اکنون وقت آن رسیده است تا مسولین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بی درنگ و بصورت آنی این مشکل چندین ساله شاوها را بصورت سریع و اساسی حل کنند تا شاهد غیزانیه دیگر نباشیم.

همچنین بخوانید:  سفر به رامشیر - ۶
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi