تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 11:56
کد خبر : 1097

اصغر قنواتی

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات
《به من بگو کارشناس روابط عمومی موسسه تو کیست تا بگوئیم که موسسه تو چگونه است》

بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز “ارتباطات و روابط عمومی” نام گذاری شده است.

پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران و مولف کتاب های تخصصی در رشته روابط عمومی درباره اهمیت آن می گوید:

《به من بگو کارشناس روابط عمومی موسسه تو کیست تا بگوئیم که موسسه تو چگونه است》

در دنیای کنونی نیاز به یک روابط عمومی “کارآمد و قوی” به عنوان بازوی توانمند اطلاع رسانی انکارناپذیر است. نقشی که با عناصری مانند تعهد، صداقت و انصاف محوری درخشان تر می شود و یک کارشناس روابط عمومی را در بین مردم، قابل اعتماد و حرفه ای نشان می دهد.

از طرف دیگر مدیرانِ موسسات، ارگان ها و نهادهایی که بر قدرت شگرف و تاثیرگذار حوزه روابط عمومی در تولید اندیشه و اعتلای فرهنگی جامعه آگاه هستند از وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اطلاع رسانی برای ارائه تصویری مطلوب از فعالیت ها، طرح ها و برنامه های خود و تعامل هر چه بیشتر با اقشار مختلف جامعه استفاده می کنند.

دسترسی به اخبار و اطلاعات درست، حقیقت محور و قابل اعتماد از ضروری ترین نیازهای افکار عمومی است که کارشناسان روابط عمومی با تسلط بر اطلاعات تخصصی دستگاه و سازمان خود در اختیار مخاطبان قرار می دهند تا جریان سیال اطلاعات بین مردم و مسئولین به درستی طی شود.

بنابراین مشارکت کارشناسان روابط عمومی در عرصه “تصمیم سازی و تصمیم گیری” و بهره گیری از دانش، اندیشه و تخصص آنها، یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای تحقق اهداف سازمانی و موفقیت هر مجموعه توانمند است.

همچنین بخوانید:  پرورش نخبگان؛ رویکرد جدید آموزش و پرورش رامشیر  

 

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi