تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 17:41
کد خبر : 1961

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر به مناسبت هفته بسیج

منصوری، بصیرت افزایی و جهاد تبیین را یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج برشمرد و ادامه داد: در جنگ نرم و رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی بسیجیان باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا بدخواهان ملت ایران به اهداف پلید و شوم خود نرسند.

سرهنگ کیوان منصوری در نشست خبری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد:بسیج از نخستین روز تاسیس خود تا به امروز خدمات بسیار زیادی انجام داده است.
وی با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۴ ساله بسیج است،به عبارت دیگر هر جا کشور با مشکل و یا چالشی مواجه شده، بسیجیان سلحشور خودجوش در خط مقدم مقابله با آن مشکل ایستاده‌اند و جهت خدمت‌رسانی به مردم حضور یافتند.
وی با بیان اینکه خدمات بی‌منت و صادقانه بسیج بر هیچکس پوشیده نیست، اضافه کرد: بسیج کارنامه درخشانی دارد و نظام اسلامی با روحیه بسیجی دوام و قوام پیدا می‌کند و جز با تفکر و روحیه بسیجی نمی‌توان بر مشکلات فائق آمد.
منصوری ؛ بصیرت افزایی و جهاد تبیین را یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج برشمرد و ادامه داد: در جنگ نرم و رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی بسیجیان باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا بدخواهان ملت ایران به اهداف پلید و شوم خود نرسند.
سرهنگ منصوری بخشی از سخنان رهبر انقلاب در خصوص بسیج را بازخوانی و بیان کرد: تفکر بسیجی تا دل آمریکا نفوذ کرده در حالیکه خیلی‌ها فکر می‌کردند بسیج بعد از جنگ تمام است، اما  بسیج حرکتی مبتنی بر اندیشه اسلام و انقلاب و بدون الگوبرداری از دنیا توسط امام راحل بنیان‌گذاری شد.

💠بسیج تشکیلاتی از مردم برای مردم است💠

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری : بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.
سرهنگ منصوری بسیج را موجب پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج امروز کشور را بیمه کرده و تفکر بسیجی باعث استکبارستیزی همه‌جانبه در ملت ایران و همچنین ملت‌های مقاومت شده است.
بسیج با حضور در تمامی عرصه ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی، عمرانی، فرهنگی، محرومیت زدایی و بحرانها به معنی واقعی کلمه بسیار موفق عمل کرده و مایه افتخار برای کشور شده است.
سرهنگ منصوری سپس در خصوص برنامه‌های هفته بسیج  گفت: امسال با تاکید بر تبیین و مجاهدت‌های بسیج و بازآفرینی نقش بسیج در عرصه‌های مختلف با شعار”بسیج امید ملت ایران” از  ۲۹ آبان تا ۵ آذر ، بیش از ۱۰۰برنامه داریم.
وی راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در روز شنبه (۲۷ آبان) ساعت ۱۰:۳۰در رامشیر همزمان با کل کشور را طلیعه برنامه‌های هفته بسیج عنوان و سپس به ترتیب روزشمار هفته، برنامه‌های هر روز را اعلام کرد.
فضا سازی شهرستان،دیدار با خانواده شهدای بسیج؛ افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی،اعزام تیم‌های پزشکی جهادی به مناطق محروم؛ اعزام تیم‌های کانون بسیج کشاورزی؛نواختن زنگ بسیج؛سلسله جلسات جهاد تبیین؛ برپایی میز خدمت،پویش نذر خون، برگزاری یادواره شهدا،عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا،گردهمایی میقات صالحین؛ اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم،پیاده روی خانوادگی منتظران ظهور،تجمع اقتدار بسیجیان در روز پنجم آذر،تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان پایگاه های مقاومت و برنامه های دیگری که در این هفته توسط بسیجیان انجام میگیرد.

همچنین بخوانید:  توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رامشیر

منصوری در پایان تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi