تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 19:35
کد خبر : 789

به دلیل مضیقه مالی؛

مسی کوتاه قامت رامشیر در آستانه از دست دادن مسابقات

مسی کوتاه قامت رامشیر در آستانه از دست دادن مسابقات

  در بسیاری از شهرهای کشور، مسئولین با شناسایی استعداد شهروندان در زمینه‌های مختلف اقدام به حمایت مادی و معنوی از آنان میکنند تا شاید با کسب یک افتخار در سطح کشوری یا بین المللی، گنجینه افتخارات شهر خود را پربارتر کنند. اما جواد زهیری جوان کوتاه‌قامت رامشیری که با استعداد ناب خود در ورزش

 

در بسیاری از شهرهای کشور، مسئولین با شناسایی استعداد شهروندان در زمینه‌های مختلف اقدام به حمایت مادی و معنوی از آنان میکنند تا شاید با کسب یک افتخار در سطح کشوری یا بین المللی، گنجینه افتخارات شهر خود را پربارتر کنند.

اما جواد زهیری جوان کوتاه‌قامت رامشیری که با استعداد ناب خود در ورزش فوتبال توانسته به عضویت تیم کشوری کوتاه قامتان درآید، از این حمایت بی بهره مانده است.

مسی کوتاه قامتان ایران اخیرا برای حضور مسابقات کشوری در مشهد و سپس در عراق دعوت شده است اما بعلت عدم تمکن مالی و نبود حمایت‌های لازم، در آستانه بازماندن از این مسابقات افتخارآور است.

وی اگرچه برای حضور در این مسابقات تا هفته آینده فرصت داشته و نیاز فوری به تامین هزینه رفت و برگشت دارد، اما در راه ادامه افتخارآفرینی در سطح ملی نیازمند منبع درآمدی پایدار است.

با این حال جواد زهیری از عدم استخدام و بکارگیری خود در مشاغل مختلف بعلت قامت کوتاه خبر می‌دهد و همین مسئله وی را از دسترسی به درآمد مستمر و پایدار محروم کرده است.

با توجه به اینکه جواد زهیری تحت پوشش بهزیستی نیز هست، از مسئولین و دست‌اندرکاران این انتظار می‌رود که با ورود فوری به این قضیه، زمینه حضور این بزرگ‌مرد کوچک در تیم کشوری و نیز شانس کسب افتخار برای شهرستان رامشیر را فراهم کنند.

همچنین بخوانید:  تصادف هولناکی دیگر در جاده وعده‌ها/برخورد تریلی با تندر ۹۰ در محدوده ام‌الصخر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi