تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 13:33
کد خبر : 431

تغییر محل تزریق واکسن از فردا/۷۴درصد مردم رامشیر واکسینه شدند

تغییر محل تزریق واکسن از فردا/۷۴درصد مردم رامشیر واکسینه شدند

با اعلام مرکز بهداشت رامشیر تا کنون با تزریق ۵۶۳۳۴ دوز واکسن ۷۴ درصد مردم رامشیر در نوبت اول، ۵۸درصد نوبت دوم و ۳/۶ درصد نوبت سوم واکسن های آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک، بهارات، برکت و پاستوکوک را دریافت کرده اند. از بین واکسن های تزریق شده سینوفارم با ۴۷۶۶۹ دوز، بیشترین تعداد دوز تزریق شده

با اعلام مرکز بهداشت رامشیر تا کنون با تزریق ۵۶۳۳۴ دوز واکسن ۷۴ درصد مردم رامشیر در نوبت اول، ۵۸درصد نوبت دوم و ۳/۶ درصد نوبت سوم واکسن های آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک، بهارات، برکت و پاستوکوک را دریافت کرده اند.

از بین واکسن های تزریق شده سینوفارم با ۴۷۶۶۹ دوز، بیشترین تعداد دوز تزریق شده و پاستوکووک با ۲۸ دوز کمترین تعداد دوز تزریق شده را به خود اختصاص دادند.

از فردا نیز مرکز واکسیناسیون در ساعت ۸الی۱۴ صبح به مراکز شماره یک و دو بهداشت منتقل میشود و در ساعات ۱۶_۱۸ نیز مانند روزهای تعطیل تنها در مرکز شماره یک واکسیناسیون انجام می‌شود . همچنین واکسن های ده دوز شامل برکت و آسترازنکا تنها در مرکز شماره یک تزریق می‌شوند.

مرکز اخذ تست کرونا نیز در مرکز ۱۶ ساعته بدلیل کاهش میزان مبتلایان تنها در ساعات ۸_۱۴ و روزهای شنبه تا پنج‌شنبه تزریق می‌شود

همچنین بخوانید:  طرح پلیس امنیت محله‌محور در رامشیر اجرایی می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi