تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 2:58
کد خبر : 1428

سگ کشی شبانه مردم را وحشت‌زده و حال یک بیمار سالخورده را وخیم کرد + فیلم

سگ کشی شبانه مردم را وحشت‌زده و حال یک بیمار سالخورده را وخیم کرد + فیلم

شهرداری رامشیر هم اکنون در حال شلیک با اسلحه شکاری به سگ‌های ولگرد در سطح شهر است. این اقدام که در قیاس با زنده‌گیری، ساخت نقاهتگاه و عقیم‌سازی راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش می‌باشد، در این ساعات استراحت شهروندان در حال رخ دادن است. گرچه مردم رامشیر این سا‌ل‌ها با صدای شلیک گلوله و رگبار به

شهرداری رامشیر هم اکنون در حال شلیک با اسلحه شکاری به سگ‌های ولگرد در سطح شهر است.

این اقدام که در قیاس با زنده‌گیری، ساخت نقاهتگاه و عقیم‌سازی راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش می‌باشد، در این ساعات استراحت شهروندان در حال رخ دادن است.

گرچه مردم رامشیر این سا‌ل‌ها با صدای شلیک گلوله و رگبار به مرحله سازگاری رسیده‌اند اما این اتفاق معمولا در حاشیه شهر اتفاق می افتد. در حالیکه شلیک اسلحه شکاری در میان کوچه‌ پس کوچه‌های شهر همچنان برای منازل مجاور، رعب آور است.

دقایقی پیش نیز صدای شلیک در یکی از محله‌های منطقه ۹ ساکنین اطراف را وحشت‌زده کرد و طبق اظهار نظر اهالی، یک بیمار در حال استراحت با این شلیک دچار وحشت شدید و شوک هیجانی شده است.

اوضاع ظاهری و بهداشتی شهر چنان است که نادیده گرفتن حقوق حیوانات و ترک فعل در خصوص پیشگیری از تولید مثل آنها شاید دیگر مطالبه اصلی شهروندان نباشد اما کوچکترین انتظار مردم از متولیان شهر، بر هم نزدن آرامش است که گویی این حق ابتدایی نیز به مجموع حقوق پایمال شده پیشین ملحق شده است!

همچنین بخوانید:  فرمول جدید پرداخت یارانه‌ها/مبلغ یارانه چه تغییری کرد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi