تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 16:08
کد خبر : 1293

تشکیل ۲ اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان در شهرستان رامشیر

تشکیل ۲ اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان در شهرستان رامشیر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامشیر از تشکیل ۱ اکیپ ثابت در کشتارگاه دام و ۱ اکیپ سیار جهت طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان خبر داد. دکتر میلاد عامری دراین خصوص اظهار داشت: در روز عید سعید قربان نظارت کارشناسان بهداشتی و روحانی ناظر ذبح شرعی بر نذورات مردم در سطح رامشیر انجام می پذیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامشیر از تشکیل ۱ اکیپ ثابت در کشتارگاه دام و ۱ اکیپ سیار جهت طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان خبر داد.

دکتر میلاد عامری دراین خصوص اظهار داشت: در روز عید سعید قربان نظارت کارشناسان بهداشتی و روحانی ناظر ذبح شرعی بر نذورات مردم در سطح رامشیر انجام می پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه افراد قبل از خرید با مراجعه به این اکیپ‌ها بصورت رایگان از خدمات دامپزشکی بهره‌مند و از سلامت دام مطمئن شوند، خاطرنشان کرد: به‌منظور جلوگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بخصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو باید لاشه‌های دام تا ۲۴ ساعت پس از ذبح و آلایشات آن مانند دل، جگر و قلوه دست‌کم تا ۴۸ ساعت در دمای صفر تا ۴ درجه نگهداری شود تا ویروس از بین رفته و پس از آن قابل‌استفاده است.

عامری با اشاره به اینکه اداره مذکور در روز عید قربان از ساعت ۶ تا ساعت ۱۴ آماده ارائه خدمات رایگان دامپزشکی می باشد،گفت: شهروندان عزیز می‌توانند با تماس با شماره۶۱۴۳۵۹۲۲۳۱ خواستار حضور بازرسان بهداشتی-شرعی در محل ذبح باشند.

همچنین بخوانید:  رامشیر رتبه نخست شورای آموزش و پرورش خوزستان را کسب کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi