تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 5:41
کد خبر : 493

بازدید مدیرکل راه و شهر سازی استان خوزستان از پروژه مسکن مهر شهرستان رامشیر

بازدید مدیرکل راه و شهر سازی استان خوزستان از پروژه مسکن مهر شهرستان رامشیر

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به همراه رئیس راه و شهر سازی شهرستان رامشیر از پروژه ٢٠٠ واحدی مسکن مهر رامشیر بازدید، و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت. مسکن مهر شهرستان رامشیر با گذشت بیش از ۱۲ سال همچنان با مشکلات زیادی روبرو می باشد، مشکلاتی همچون نبود آسفالت، عدم تکمیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به همراه رئیس راه و شهر سازی شهرستان رامشیر از پروژه ٢٠٠ واحدی مسکن مهر رامشیر بازدید، و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

مسکن مهر شهرستان رامشیر با گذشت بیش از ۱۲ سال همچنان با مشکلات زیادی روبرو می باشد، مشکلاتی همچون نبود آسفالت، عدم تکمیل و تحویل ناقص، عدم روشنایی و تکمیل نشدن انشعابات آب، برق وگاز ومهمترین مانع این پروژه که باعث شده مردم حتی با تحویل و تکمیل منازل خود قادر به اسکان نباشند بحث دفع فاضلاب شهری است.
این طرح که توسط پیمانکار آب و فاضلاب استان برنامه ریزی و اجرا شد، در انتها برای خروجی دفع فاضلاب با برنامه ریزی نا صحیح این پروژه با مشکل خروجی مواجه شد.

با پیگیری های رسانه‌ای جهت به ثمر رسیدن این پروژه، بعد از ظهر دیروز رضائی مدیر کل راه و شهر سازی استان خوزستان با هماهنگی خالدی رئیس اداره راه و شهرسازی رامشیر برای برطرف کردن موانع مسکن مهر در رامشیر حاضر شد و اقدام به پیگیری آنی برای آسفالت کردن و رفع مشکلات دیگر کرد./خابران

همچنین بخوانید:  جاده مرگ، دو جوان رامشیری را به کام مرگ کشاند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi