تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 18:41
کد خبر : 577

در راستای برنامه های گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح طرح های ورزشی و بهداشتی در آموزش و پرورش رامشیر

افتتاح طرح های ورزشی و بهداشتی در آموزش و پرورش رامشیر

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر طرح های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش رامشیر با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح شدند. به گزارش رامشیر نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش رامشیر، پیش از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ آئین افتتاحیه طرح های؛ مدرسه پویا در


به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر طرح های حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش رامشیر با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح شدند.

به گزارش رامشیر نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش رامشیر، پیش از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ آئین افتتاحیه طرح های؛ مدرسه پویا در دبستان دخترانه حضرت آسیه (س)، زمین اسکیت فجر در مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و اتاق بهداشت مدارس با حضور حسن عامری اصل رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش و ستار جمشیدی مدیر اداره بهداشت و درمان شهرستان برگزار شدند.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر پس از افتتاح اتاق بهداشت دبستان دخترانه تلاشگران، گفت: برای راه اندازی این اتاق ها از ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و اداره بهداشت و درمان شهرستان بهره مند شدیم که طی روزهای آینده در دبیرستان شهید مطهری، دبیرستان دخترانه فردوس روستای چم اسحاق و دبستان شهید موسوی فرد روستای سدره هم راه اندازی می شوند.

وی با تقدیر از حمایت های معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در فرایند آماده سازی زمین اسکیت فجر مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر،‌ توضیح داد: این زمین با مساحت ۴۰۰ متر مربع و هزینه ای معادل ۳۰۰ میلیون ریال به منظور تحرک و پویایی هر چه بیشتر دانش آموزان و نوجوانان، آماده ارائه خدمات ورزشی به علاقه مندان است‌.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به مشارکت انجمن اولیا و مربیان دبستان حضرت آسیه (س) در طرح مدرسه پویا، توضیح داد: مبلغ ۲۴۸ میلیون ریال برای این طرح هزینه شده است که حدود ۱۰ درصد آن توسط اولیای دانش آموزان تامین شد.

همچنین بخوانید:  آغاز پایش ایمنی مدارس در شرایط کرونایی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi