تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 14:28
کد خبر : 1438

هیئت عشاق الحسین ، آماده همکاری در نصب موکب های کودکان در رامشیر و روستاها / موکب های کودکان در رامشیر شناسنامه دار می‌شوند

هیئت عشاق الحسین ، آماده همکاری در نصب موکب های کودکان در رامشیر و روستاها / موکب های کودکان در رامشیر شناسنامه دار می‌شوند

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الحسین رامشیر، از آمادگی کادر این هیئت برای همکاری در نصب موکب هایی که قرار است توسط کودکان و نوجوانان اداره می‌شود خبر داد. جواد غبیشاوی گفت: نصب موکب کودکان و نوجوانان که چندین سال است در شهر رامشیر ، اجرا شده بود؛ در محرم امسال قرار است به صورت

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الحسین رامشیر، از آمادگی کادر این هیئت برای همکاری در نصب موکب هایی که قرار است توسط کودکان و نوجوانان اداره می‌شود خبر داد.

جواد غبیشاوی گفت: نصب موکب کودکان و نوجوانان که چندین سال است در شهر رامشیر ، اجرا شده بود؛ در محرم امسال قرار است به صورت گسترده در شهر و روستا اجرا شود.

همچنین از برنامه های هیئت عشاق الحسین ، اهدای پرچم، اهدای اقلام پذیرایی به موکب کودکان و نوجوانان، بسته های فرهنگی و مذهبی است.

از همه همشهریان و خانواده های رامشیری تقاضا میکنیم، اگر کودکی را می‌شناسید که علاقه مند به نصب موکب است، به شماره تماس ۰۹۳۸۸۱۷۳۶۴۹ تماس حاصل کنند.

گفتنی است، هیئت فرهنگی، مذهبی عشاق الحسین، یکی از بزرگترین هیئت های مذهبی رامشیر که بیشترین تمرکز این مجموعه بر روی گسترش فرهنگ حسینی است.

همچنین بخوانید:  سفره پرهزینه شام و ناهار مراسم ختم در برخی عشایر برچیده شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi