تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 11:55
کد خبر : 544

علت توقف طرح دوبانده سازی جاده مرگ فاش شد

علت توقف طرح دوبانده سازی جاده مرگ فاش شد

طرح تعریض جاده رامشیر-ماهشهر بدلیل ریسک بالا و آمار بالای تصادفات، سال گذشته در دستور کار مجلس قرار گرفت و تصویب شد اما هم اکنون به حالت نیمه فعال قرار گرفته است. حمیدی پیمانکار پروژه تعریض جاده رامشیر ماهشهر در این باره به رامشیر نیوز گفت: با گذشت ۸ ماه از پروژه هیچ گونه مبلغی

طرح تعریض جاده رامشیر-ماهشهر بدلیل ریسک بالا و آمار بالای تصادفات، سال گذشته در دستور کار مجلس قرار گرفت و تصویب شد اما هم اکنون به حالت نیمه فعال قرار گرفته است.

حمیدی پیمانکار پروژه تعریض جاده رامشیر ماهشهر در این باره به رامشیر نیوز گفت: با گذشت ۸ ماه از پروژه هیچ گونه مبلغی به پیمانکار پرداخت نشده و پیمانکار در تامین مصالح مورد نیاز به مشکل برخورده است. البته شرایط آب و هوایی نیز گاهی عامل کندی پروژه بوده است.

این در حالی است که روز گذشته نیز دو تن از قربانیان این جاده به خاک سپرده شده و مشخص نیست چند خانواده دیگر باید داغدار شوند تا کسی این حق اساسی و ابتدایی مردم را جامه عمل بپوشاند!؟

همچنین بخوانید:  ♦اعزام زائران به حج ۱۴۰۳ براساس توان جسمی و روانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حمیدی ابراهیم جمعه , ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

خوب جاده بهبهان رامهرمز در انجا که این اتفاق روی داد اتوبان بود و تصادف در هر دو باند رفت و برگشت روی داد خوب در اینجا پلیس راجع ب باز نشدن کمربند اشاره نمود ولی نکته دیگر اموزش ضعیف یا سهل انگاری افراد در هوای مه الود و رعایت نکردن فاصله و یا اگر احساس خطر هست منتهی علیه سمت راست اولین پارکینک توقف کند البته عزیزان در بسیاری از موارد عامل انسانی دخیل است مثلا در همین شهر یه نگاهی به جوب های شهر و مخصوصا جوی روبروی نان سنککی از بازار تا ۴ راه معلم بیندازید چنان بوی تعفن بر اثر بی احتیاطی ک بطری نایلون و.و.وهمه پیز در جوب می اندازند وقتی باران میاد مشکلات برای شهر پیش میاد و این اشغالها زیر پلها جلو خونه ها گیر میکند و بعد از باران در طول سال هم بوی بدی را باید تنفس کنیم و انواع بیماری ها از همین طریق حاصل این بی توجهی همشهریان هست امیدوارم از همین الان همه احساس مسئولیت کنیم ودر خانواوه مدرسه مسجد خودمون و بچه هاهمونو مثل کشورهای پیشرفته به این نکات اشنا کنیم باشد که در شهری تمیز و با نشاط قدم بزنیم

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi