تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 17:16
کد خبر : 608

مدیر آموزش و پرورش رامشیر خبر داد:

درخشش هنرجویان رامشیری در جشنواره هنری”محمد پیامبر رحمت، رسول مهربانی”

درخشش هنرجویان رامشیری در جشنواره هنری”محمد پیامبر رحمت، رسول مهربانی”

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از کسب رتبه های برتر جشنواره هنری”محمد پیامبر رحمت، رسول مهربانی” توسط هنرجویان هنرستان فنی و حرفه ای زکیه (س)، خبر داد. علی شریفی ضمن اعلام این خبر افزود: کتایون راشدی و مرضیه عموری به ترتیب در رشته های طراحی و خط در گرافیک رتبه های برتر جشنواره هنری”محمد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از کسب رتبه های برتر جشنواره هنری”محمد پیامبر رحمت، رسول مهربانی” توسط هنرجویان هنرستان فنی و حرفه ای زکیه (س)، خبر داد.

علی شریفی ضمن اعلام این خبر افزود: کتایون راشدی و مرضیه عموری به ترتیب در رشته های طراحی و خط در گرافیک رتبه های برتر جشنواره هنری”محمد پیامبر رحمت، رسول مهربانی” را کسب کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این جشنواره هنرجویان هنرستان های سراسر استان خوزستان با یکدیگر به رقابت پرداختند، توضیح داد: جشنواره هنری”محمد پیامبر رحمت، رسول مهربانی” در رشته های پوستر، خط در گرافیک، عکاسی،‌ تصویرسازی و طراحی برگزار شد.

شریفی با اشاره به کسب رتبه دوم شهرستان رامشیر در توسعه متوازن رشته های فنی و حرفه ای، گفت: خوشبختانه جا به جایی هنرستان زکیه (س) در جذب علاقه مندان رشته های فنی و حرفه ای و احیای این آموزشگاه تاثیر بسزایی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با تبریک این موفقیت به مدیر، هنرآموزان و هنرجویان هنرستان زکیه (س)، خاطرنشان کرد: تقویت رشته های فنی و حرفه ای و تجهیز کارگاه های کامپیوتر و خیاطی از مهمترین اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت هستند که در طول سال تحصیلی عملیاتی می‌شوند.

همچنین بخوانید:  برگزاری کارگاه آموزشی تست زنی در کنکور سراسری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi