تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 0:04
کد خبر : 295

خوزستان؛ محتاج باران، نگران سیلاب | ۶۲ شهر از۸۵ شهر خوزستان

خوزستان؛ محتاج باران، نگران سیلاب | ۶۲ شهر از۸۵ شهر خوزستان

[ad_1] ۶۲ شهر از۸۵ شهر خوزستان بعد از دستور سازمان بازرسی کل کشور مطالعات خود را درباره دفع آب های سطحی به استانداری خوزستان ارائه کرده اند که از این تعداد فقط مطالعات ۳شهر به اتمام رسیده و آماده تصویب است. – همشهری- نادره وائلی زاده: یک ماه از پاییز خشک خوزستان می گذرد. بعد

[ad_1]

۶۲ شهر از۸۵ شهر خوزستان بعد از دستور سازمان بازرسی کل کشور مطالعات خود را درباره دفع آب های سطحی به استانداری خوزستان ارائه کرده اند که از این تعداد فقط مطالعات ۳شهر به اتمام رسیده و آماده تصویب است.

– همشهری- نادره وائلی زاده: یک ماه از پاییز خشک خوزستان می گذرد.

بعد از تابستان خشک و طولانی، حالا چشم کشاورزان به آسمان است تا باران ببارد، اما شهری ها نگران از آب گرفتگی دوباره خانه ها، دست و دلشان می لرزد.

هواشناسی خوزستان، آذر را آغاز بارندگی پاییزه پیش بینی کرده، اما با وجود این تأخیر، شهرهای خوزستان هنوز آماده باران نیستند و نگرانی از تکرار آب گرفتگی همچنان ادامه دارد.

پاییز سال گذشته بارندگی شدید در ۳ روز، برخی شهرهای خوزستان را برای سومین سال متوالی زیر آب برد و اهواز، کوت عبدالله، ماهشهر، هندیجان، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامهرمز، رامشیر و ایذه در این بارش ها گرفتار سیل و آب گرفتگی شدند.

ماهشهر با ۱۷۰ میلی متر رکورددار بود و اهواز نیز حدود ۹۰ میلی متر بارندگی را تجربه کرد.

شدت خسارت ها و کوتاهی مسئولان، بالاخره پای سازمان بازرسی کل کشور را به آب گرفتگی های خوزستان باز کرد؛ آنها وعده دادند با مقصران برخورد و خسارت ها جبران شود، اما با گذشت نزدیک به یک سال از این وقایع، اخبار خوبی از آمادگی شهرها برای فصل بارندگی به گوش نم

[ad_2]

Source link

همچنین بخوانید:  جاذبه‌های تشیع در آثار مولوی، سعدی و حافظ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi