تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 - 14:32
کد خبر : 638

ابلاغ شیوه نامه آموزش ترکیبی (حضوری-مجازی) به مدارس

ابلاغ شیوه نامه آموزش ترکیبی (حضوری-مجازی) به مدارس

  مدیر آموزش و پرورش رامشیر از ابلاغ الگوی فعالیت آموزشی مدارس به تفکیک دوره و مقطع تحصیلی، خبر داد. علی شریفی در جلسه شورای معاونین با تاکید بر مصوبه قرارگاه عملیاتی کرونا استان خوزستان، گفت: آموزش ترکیبی (حضوری_ مجازی) مدارس از روز شنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز می شود. بنابراین مدیران می بایست چارچوب

 

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از ابلاغ الگوی فعالیت آموزشی مدارس به تفکیک دوره و مقطع تحصیلی، خبر داد.

علی شریفی در جلسه شورای معاونین با تاکید بر مصوبه قرارگاه عملیاتی کرونا استان خوزستان، گفت: آموزش ترکیبی (حضوری_ مجازی) مدارس از روز شنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز می شود. بنابراین مدیران می بایست چارچوب و الگوی فعالیت آموزشگاه را در جلسات شورای مدرسه مطرح و مصوب کنند.

وی با اشاره به اهمیت و اولویت آموزش حضوری در فرایند یاددهی و یادگیری مقطع ابتدایی، توضیح داد: در این مقطع مانند ۲ هفته گذشته، آموزش به صورت ترکیبی (حضوری_مجازی) با رعایت نوبت بندی دانش آموزان در‌ روزهای زوج و فرد انجام می شود.

شریفی در ادامه با بیان اینکه در دوره متوسطه اول، آموزش درس های؛ ریاضی، فارسی، علوم تجربی، عربی، انگلیسی و مطالعات اجتماعی، حضوری است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار این درس ها در انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان، درس های ریاضی، علوم تجربی و فارسی که بر اساس برنامه هفتگی در ۴ ساعت و طی ۲ روز متفاوت تدریس می شوند، می توانند در روزهای دیگر هفته هم تدریس شوند. همچنین آموزش بقیه درس ها غیرحضوری است.

این مقام مسئول با تشریح فعالیت حضوری هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش ، تصریح کرد: در دوره متوسطه دوم نظری، آموزش درس های اختصاصی پایه های دهم و یازدهم حضوری و بقیه درس ها مجازی است.
همچنین همه کلاس های درس در پایه دوازدهم با رعایت نوبت بندی و شیوه نامه های بهداشتی، حضوری هستند.

همچنین بخوانید:  رامشیر در انتهای جدول سفرهای نوروزی جا خوش کرده است!

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با آرزوی سلامتی برای همه همکاران فرهنگی ودانش آموزان، یاد آور شد: بازدیدهای میدانی از فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس توسط کارشناسان حوزه ستادی و راهبران آموزشی صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصطلاح رامشیری  

 به همت احمدی مهر

 
logo-samandehi